PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE

Išsirinkę norimas prekes, spauskite ant prekių krepšelio ir peržiūrėkite savo užsakymą. Norėdami eiti toliau, spauskite "pirkti"

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą. Prekes pristatyti galime jūsų nurodytu adresu, į LP Express paštomatą ar Omniva paštomatą.

Pristatymo į namus kainos:

  • Lietuvos paštas (iki 2kg): 1,85 EUR
  • Lietuvos paštas (virš 2kg): 4,90 EUR
  • LP Express paštomatai: 2,30 EUR
  • Omniva paštomatai: 2,35 EUR
  • DPD kurjeris: 3,50 EUR

Prekių krepšelio sumai esant 30 eurų ar daugiau - pristatymas nemokamas.

Visi užsakymai pradedami vykdyti gavus apmokėjimą už pasirinktas prekes. Nuo apmokėjimo gavimo pristatome vidutiniškai per 1-2 d.d.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Klientų patogumui, perkantiems siūlome susikurti paskyrą, taip bus patogiau sekti įsigytas prekes bei jas grąžinti esant poreikiui. Kitu atveju siųskite informaciją adresu info@receptorius.lt su žemiau nurodyta informacija. Tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo. Tinkamos maisto prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos. Kitas prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei: visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.) prekės nesugadintos ir nenaudotos grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas).

Svarbu: pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

receptorius.lt įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės. Norint pakeisti ar grąžinti prekes, klientas įsipareigoja šias prekes atsiųsti, receptorius.lt kontaktuose nurodytu adresu, už savo lėšas.